läggdags

Sitter och är lite sur på mig själv! Jag låg i soffan och kollade på halv åtta hos mig och kände hur extremt trött jag var, och jag blev glad för då tänkte jag: ååh va skönt då kan jag ju typ gå och lägga mig nio, härligt! Meen så somnade jag och sov typ 15 minuter så nu är jag huperaktiv och kan absolut inte gå och lägga mig än. Damn it!
Jag tröstar mig med lite Den Sista Dokusåpan och skrattar mig trött. Aaah den är underbar. Robinson Robban♥ han kan ju se mönster han vettni.
Men nu ska jag försöka samla ihop mig och krypa ner under täcket. Lär väll få ligga och vrida mig i hundra år men man måste ju försöka iaf.
Gonatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0