Lördag

Började jobba elva idag, hade lite behandlingar och från klockan 17.15 hade jag wellness-pass. Först ett pass med cirkelträning, första gången jag ledde det passet så de va lite pirrigt, men de gick bra! Förrutom att jag skrek så mycket och peppade alla på cirkelpasset att jag hade lite halvkass röst när jag skulle ha mentala avslappningspasset. Det gick ju sådär för mig men jag tror inte att någon märkte att jag var lite svag på rösten. Haha

Imorgon klockan åtta bär det av mot Hällesjö och älsklingen. Köpte en liten sak åt han idag också.. :)

Men nu ska jag äta chips och kolla på avatar med mamma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0