Sj gropa

[image]
 
Igår kväll var jag och Erik och besökte sj gropa i hogdal. Har aldrig hört talas om den här platsen förrut men fick reda på den för nån dag sen. Därför åkte jag och Erik dit och gick på lite spökjakt, inga spöken men det var läskigt ändå. Bilden har jag inte tagit själv men jag orkade inte lägga upp dem jag tog. Det var iaf mycket mörkare när vi var där, och därför mycket mer spännande. På den här grusplanen har dom iaf dumpat en massa gamla tåg mitt ute i skogen och de står bara där och förfaller. Vi var in i vagnarna och gick runt där inne och det var kvar en massa saker men mycket för förstört och i stort sätt alla rutorna var trasiga. Men det var verkligen spännande och jag skulle gärna åka dit igen och kolla lite fler vagnar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0