3 dagar

Tidigt på onsdagmorgon var det meningen att gänget från storhogna skulle åka på kurs i Bare Minerals i Stockholm, men tyvärr blev allting inställt på grund av att vår kursledare var sjuk. Riktigt tråkigt för oss, men då vända jag på steken och drog in till Östersund till Erik, vi myste, köpte lite julklappar tills Erik blev less, då tog vi terceln hem till Rätansböle. Nu har vi haft tre underbara dagar tillsammans och idag åker han hem och jag ska jobba hela helgen, men sen ses vi igen på Söndag/Måndag. Livet är underbart! Något som är lite negativt att jag än en gång har tomt i plånboken och det är 15 dagar kvar tills lön, men då kommer den vara FET! Vart luspank då jag var tvungen att betala el och värmeräkningen på 1900 kr, sen var det eko på kontot. Men då har jag ju ändå betalat allt som måste betalas. Jag ska klara det här!
Nu ska vi dra upp till mamma och pappa och bjuda på chokladtryfflar som vi bakade igår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0