Things to do before I take studenten!

Jag har kommit fram till att det snart endast är 50 dagar kvar till studenten, helt sjukt! Därför krävs en lista!
Things to do before I take studenten:
  • äta ost och kex och dricka gott vin i goda vänners lag i solen
  • ta en mjukglass i badhusparken
  • få reda på vart egentligen cuprum ligger
  • lära mig hur man deklarerar
  • Bära solglasögon en hel dag
  • göra en riktigt plan över vad som kommer att hända de följande året
  • dansa och lyssna på alldeles för hög musik
  • sitta i en volvo med bas och dunka sommarlåtar
  • och SJÄLVKLART, umgås med mina underbara vänner så mycket som möjligt eftersom man inte kommer att träffa allihopa så mycket efter studenten.
Aaao, inte så speciell lista, men speciell för mig. Kommer säkert på 1000 grejer till men det får duga sådär. Nu ska jag gå och snyta mig och lägga mig i soffan och bli frisk. Vi hörs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0