studenten

Nu såhär i studenttider så kan det ju vara dax att börja tänka på vad tusan man ska ge till sina kära. Jag måste fixa en present till Matilda och Johan men vad har jag ingen aning om.
Det största problemet som jag oroar mig mest för är att jag vill se bägge. Bådas utmarser börjar 11.30 och om jag räknat rätt så kommer matilda gå ut ca 12.45 och johan 13.00. Det blir jäkligt tight men jag vill ju så gärna se båda. Lär sluta med att jag får springa, eller missar båda. Om de blir ändringar så kommer hela mitt schema spricka, kontrollfreak!

Nej nu måste jag prata med min mamma, hon vet allt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0