gameboy

Idag har det varit yrkesdag på skolan, fick träffa Amanda och Therese som jag inte sett på år och dar, de måste det bli ändring på. Vi gick först på till en killa som jobbade som vildmarksguide och massageterapeut. De yrkena är ju väldigt lika varandra.. hans föreläsning var inte så bra och jag blev inte så mycket klokare eller mer sugen på att bli massageterapeut. Däremot brandmännen, dom gillade jag. Kanske borde bli deltidsbrandman?
Senare på dagen masserade vi el programselever, det skulle komma 30 men bara 7 dök upp, lyckat!
Har börjat gå hem och till skolan nu, riktigt skönt och billigt. :) Har idag också lyckats skriva färdigt krönikan för hand, måste bara skriva rent den på datan. Sen är det ju den där jävla labbrapporten också, huvva.
Nu har jag i stort sett lyckats städa hela johans rum och rotat igenom hans saker. Jag har tagit en bit i taget medans han spelat wow, nörden själv.
Bland johans elektroniksaker hittade jag ett sött litet gameboy, varför hette det egentligen gameboy? Varför inte gamegirl?
nu blir de promenad i kvällsskenet! :)


Kommentarer
julia

sv: lätt värt då det är världens godaste mat där! :D

2011-05-12 @ 20:06:42
URL: http://ailujj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0