scar tissue



Just nu läser jag en ganska bra bok som heter Scar Tissue och är en självbiografi av Anthony Kiedis, sångaren i Red Hot Chili Peppers. Texten verkar vara översatt i något program på internet för vissa ord och vissa meningar passar inte alls i handlingen. Något som också stör mig är att det är så jäkla mycket droger hela tiden! Visst han var narkoman och tog "varor" hela tiden. Men det måste väll finnas något annat att berätta om. Plus att jag blir så frustrerad varje gång han blir drogfri och sen börjar knarka igen. -.- För övrigt är boken läsvärd och man hänger med bra i handlingen. Sedan skadar det inte om man gillar deras musik, vilket jag gör. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0