torsdag

Idag hade vi make up på skolan, blev sminkad som twiggy. Roligt, men ack vad jag inte passade i det. :) Just nu sitter jag och skriver bokredovisning, borde egentligen sätta mig med Kultur & Stilhistorian också.

Igår gick jag och johan på "lång-promenad", de va långt för oss. När vi hade kommit långt så var det en sjö mitt på vägen, vi skulle gå på sidan och jag sätter ner min stackars converse sko i 3 dm blötsnö och vatten, inte kul. Vi vände och bestämde oss för att springa hem, de va skönt fast jobbigt. ^^ Föresten så gjorde Gerd tacobiffar, sjukt gott måste skriva in receptet i min kokbok. Aaa, inte så svårt man häver tacokrydda i köttfärs och steker de till biffar istället för köttfärs.

Jag och johan tänkte att vi skulle försöka göra en lista med saker vi kan göra. Just nu går vi bara i princip från datan till tvn och det är ju inte bra. I sommar borde vi egnetligen ha förbud mot sånt och bara göra andra roliga saker ihop.

Now I have to skriwa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0