tomorrow

imorrn ska jag ta min allra första körlektion på reveljen. Jag hoppas det går bra, bara jag inte blir sjukt nervös.. nej nu skriver jag bara allt jag vill ha sagt så att jag kan gå och kolla på family guy sen.

På mitt bröllop vill jag att dom ska spela Unbreakable med Andreas Johnsson, kanske vill ha den på mina barns dop och min begravning också. Idag fyller moa 17 bast, GRATTISGRATTIS, imorrn ska jag och ida dit och gratta henne. :) jag kanske har fått magkatarr, igen, känns så, så nu går jag på provivakur igen. Blir antagligen bättre när körlektionen är avklarad. Jag står inför ett dilema imorrn, bussen går antingen en halvtimme för tidigt eller så är jag där precis till körlektionen imorrnbitti, vad göra? Jag har en kladdkakebit kvar eftersom jag och johan tryckte i oss nästan en hel form igår. Vi åt dessutom fiskpinnar och pommes och kollade på Jackass 3D. Kul film! På fredag har jag utvecklingssamtal och efter det ska jag köra hem från stan ich väl hemma i böle får jag träffa Jessica och Alfred. Härligt! Jag måste då också passa på att fira Manfred som fyller 1 år den 19 april.

Nu är de ba för idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0