district 9

Johan är här och är barnvakt till mig i helgen eftersom mamma och pappa är borta. Hehe

Idag har vi varit på katrina och kollat på skidtävling, de ser så lätt ut när dom hoppar och flyger hit och dit. Men det är det ju inte. Något kul var ju att Johans byxor sprack när vi skulle sitta och kolla på tävlingen. Jag får nog laga dom sen.
Vi har det iaf väldigt mysigt här och har precis kollat på district 9, väldigt bra film. Igår såg vi I am number 4, där blev jag också glatt överraskad, trodde den skulle suga. Men den var bättre än så. (Y)
Nu ska jag vara lite social med johan och hämta in Hit.

Gonatt

Btw, sångare borde inte få vara med i talang, sök till idol istället för tusan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0