underdog

Sitter och lyssnar på Underdog med Kasabian, får mig att tänka på när jag och johan träffades! ♥
Kasabian – Underdog
Underbara låt!

Igår kollade jag på järnjätten, jag grät som ett barn. Den filmen är värkligen bra, så sorglig men ack så rolig. :) Det stör mig att vissa lärare inte kan skriva på z när dom är sjuka. Igår hade vi två timmars håltimme. Jag, malin, therese och amanda som stressade från badet helt i onödan. Jag förstår inte hur dom tänkt att man ska hinna från Storsjöbadet, duscha byta om gå tillbaka till skolan och äta mat på 40 minuter utan att stressa. Det blir ju till och med stressigt om man har vanlig idrott...

Här är i alla fall en bild på min järnjätte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0