Ikea

Igår var jag, mamma, jenny och manfred på ikea typ hela dagen. Jag handlade bla den här tavlan som jag ska ha i min lägenhet i stan.
Vi handla jättemycke dock inte jag och de va ju bra faktiskt, måste tänka på att långt borta så finns det ett körkort som väntar på mig! Igår köpte jag ett brunt överkast som jag faktiskt ska klippa sönder och göra gardiner av, trot eller ej. ^^ Får se hur det går, kanske ska börja med dom nu. 
Jag är glad att jag gjort apu rapporten i samhälle och arbetsmiljön, just klar med hälsa och konditionsrapporten också. :) Nu har jag bara kvar att förbereda bokredovisningen och plugga inför nk provet. Kom just på att jag glömt konditionspapperen i stan så de blir ju inte så lätt att träna inför de provet som är om exakt en vecka. -.- Now i give up!
 
Min fina tavla. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0