sportlov!!!

Finaly free, jag älskar lov. Speciellt sport och påsklov, dom är så mysiga med den varma solen och vita snön. ^^ Jag kom hem till Böleby för några timmar sen och jag gillar't.
Gårdagen var oerhört rolig med tjejerna, och jag fick till och med träffa Johan, en fullkommligt komplett kväll. Natten spenderades hemma hos Anna. På morgonen tog jag och anna våra feta rövar ur sängen och gick på OK och köpte french hotdog med vitlökssås och ketschup, ketchup, keschupp? aja.. Himmelskt gott.
Vädret här hemma är nu något i den här stilen.

ME LIKE!



Dags att kolla facebook och hänga tvätt.

bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0