2 månder, 2 veckor, 3 dagar, 12 timmar, 13 minuter

Exakt så länge sen var det jag skrev ett blogginlägg sist! Nu såhär till sommaren så tänkte jag följa Annas exempel och få ett ryck mitt i natten och skriva ett inlägg. De kanske inte blir spännande, och antagligen kommer bara jag läsa de men de kan ju vara kul såhär på sommaren. Fööööööööresten idag är natten skitkort och dagen skitlååång. Sen kommer natten bara bli mörkare och mörkare.. Fan jag såg dom inte, dom som brydde sig. Undra vart dom kan va?

Nu till allmän fakta, jag kom hem från metaltown i morse med tåget, har sovit en sisådär ingenting. Såg iaf en massa bra band där, förutom Rammstein som va obeskrivvligt bra så har jag fått bra hörsel för In flames, Soulfly, Garcia plays Kyuss och några till, dock inte Dark tranquillity som dissade alla rullstolsbundna stackare!

* På tåget påväg ner, kolla rubriken nedanför Johans huvve, den är klockren.

* Lite armar på soulfly

* Rammstein, (jag hatar min kamera)

* In flames Anders. ( GRILLFEST, GRILLFEST, GRILLFEST)



             



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0