det är bara att inse faktum..

jag är sämst på att blogga!
Såklart glömde jag kabeln till kameran i stan, och någon mobil blev de aldrig. Men imorn åker jag in till stan med Johan, och då ska jag köpa telefon, de blir nog en Samsung s5230.
På fredag blir det allså:

  • Köpa telefon
  • kolla på skjorta till johan
  • äta mat
  • Bio - sherlock holmes

Lördag:

  • gå upp
  • äta frukost
  • kolla på nån film
  • middag
  • gå upp till annapanna!

Söndag:

  • Få ångest för att skolan snart börjar
  • kolla på The Lovely Bones
  • hänga i soffan hela dan! ♥

Ja de ser ju långt ut så då ger jag mig. Men jag ska skriva om lovet bara jag får min kabel!

peace out!



Kommentarer
Nellie

Johan? :). <333

2010-01-08 @ 02:51:52
URL: http://nixxi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0