bring it on!

Ja, här kommer mitt såkallade "jul-inlägg", ganska för sent, och jag orkar inte skriva och lägga in en massa bilder, men ni får nöja er med några stycken.
Julen firade jag hos min kära mormor, med pappa, mamma, jens och eva. Där fick jag en massa god mat.. över lag så va julen ganska kass i år. Hoppas på bättre nästa år!
        

En snygg tomte i vår gran,
som jag tror jens gjorde när
han va kanske 6 år eller nått.



Jag gjorde färdigt min ok-tröja, ganska nöjd faktiskt!


Efter nyår kom Jessica och Patric upp, här är hela familjen och bowlar
i vemdalen. (Y)

(Agnes & Jens)
Efter bowlingen åkte vi till storhogna och åt mat.
Måste säga att jag blev ganska besviken,
och jag va fortfarande hungrig när vi åkte hem. -.-
Tycker förresten att jens borde bli handmodell!


Sen när jul, nyår och lovet va över så gick allting tillbaka till de vanliga.. förrutom det att jag inte längre är singel! ♥



peace, nu ska jag göra spagetti och köttbullar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0