Oxn!

Sitter vid datan och kliar mig i ögonen, jag tror att jag är alergarisk mot pulvermos.. bummer. Men samtidigt sitter jag och dunkar Noice-Makers Oxn, de är däremot grett!

I helgen har jag bara varit hemma och tagit de lugnt, började sy lite på en ny klänning, kommer bli lite Jackie Kennedy stuk på den. Så bilder på den kommer när den är klar. Jag har också börjat fundera på om jag ska ta kort på allting jag sytt och stickat och lägga ut de här. Undra bara om jag orkar?





Jag fick presentkort på skalet av mormor i julklapp,
så i helgen slog jag till på den här klockan.




I måndags fick jag denna fina manikyr av Nea, tack så hemskt mycke, jag reagerar på hur fina dom är varje gång jag ser dom. ^^ Även att vi denna vecka fick prova på att lägga på stenar, svårt men väldigt fint.


Kommentarer
Julija

2010-02-09 @ 20:20:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0