myyspyys

Började morgonen med att slå följe med Therese till storsjöbadet, vi skulle ha livräddning så det var inte så farligt. Efter badet kom vi försent till svenskan, sjukt att man ska hinna ducha, fixa sig och gå hela vägen till pc på 20 minuter. Menmen, lunchen var äcklig så jag gjorde en blandning av pizzasallad, majs, linser, champinjoner, sallads sås och ris. Det var faktiskt inte helt fel. Jag har kommit på en ny maträtt, yey!!!
Efter skolan åkte iaf jag och Julia ner på stan, hon skulle träna och jag skulle köpa en skyddsplast till min telefon. När jag kom hem så städade jag lite och sen kom Ida, Issa och Anna. Vi åt godis, kladdkaka och drack saft. Klockan 18:35 tog vi 9an till pc för att kolla när Totte hade jazzkonsert, när bussen kommit till Reveljen så frågade busschaufören om vi inte kan läsa busstabellen, för den här bussen går bara till Reveljen. (Så ett tips, ta aldrig bussar som har en upphöjd 2a. -.-) Konserten var helt okej, Jazz är "kroppsmusik" men ingenting jag skulle kunna klara av att lyssna på och gilla, allting låter ju likadant. När Totte spelat klart så tog jag och Issa 9an tillbaka och vi han precis med.
Så nu ligger jag här med godis och massa disk, det skulle ju också vara trevligt om Johan kunde reagera på MSN,

Nu är det Family guy. Bryans dumma flickvän Jillian, jag älskar henne! XD
- Brian, I saw this show about someone named Hitler, it was awfull, someone chould stop him.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0