I´m done!

Åh, äntligen klar med bloggen. Nu ser den ju någorlunda bra ut iaf, ska bara fixa en header, men det får bli framåt helgen när jag har tillgång till min kamera, har en ganska bra idé i mitt huvud hur den ska se ut. Men det brukar ju aldrig bli som man tänkt sig..
Johan har sovit här sen i söndags, han är så oerhört underbar. Han hade så dåligt samvete sen han sov hos mig i böle, han hade nämligen halsfluss och åt alvedon. Så nu ville han gottgöra det genom att ge mig ett helt paket alvedon, onödigt men väldigt gulligt, antar att mamma och pappa egentligen ska ha dom menmen.. Han hade också bakat brownies eftersom jag förödmjukade honom förra veckan när jag klagade på att han nog aldrig skulle klara av någon bättre eller mer avanserad kaka än den jag gjorde av kakmix. Men jag hade som vanligt fel.. dom tog slut väldigt fort och var väldigt goda! (Y)

På måndag när jag kom hem från skolan så hade han städat hela min lägenhet, till och med dammtorkat och städat toaletten, eftersom han slutade tidigt. Kan man ha någon underbarare i sitt liv?

peace! :) ♥


Kommentarer
amanda

naaaaaaaaw:D

2010-02-03 @ 22:08:56
URL: http://karlstromamanda.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0