bestulde agnes på denna!

Favoritfilm pulp fiction

Favoritbok lätt, twilight serien! ^^

Favoritlåt at the moment - Tear you apart by She wants revenge, soundtrack till number 23

Favoritartist/grupp åh herregud de finns för många!

Favoritfärg blått!

Favorittidning den ända jag verkligen gillat, Illustrerad vetenskap, ursäkta att jag var nörd en gång i tiden

Favoritblogg dööh?

Favorittv-program för tillfället, How I meet your mother

Favoritbakverk pensionärskaka! ^^

Favoritgodis domdär kolorna som finns på skolan!

Favoritmat den som är god!

Favoritpryl allt som har en betydelse, ojj poetiskt

Favorit i köket min prickiga stekpanna

Favorit i badrummet toaletten!

Favoritskådespelare tricky, very tricky..

Favoritregissör Quentin Tarantino

Favorit i Vänner men huvva..

Favorit i Sex And The City charlotte

Favorit i Harry Potter snark..

Favorit i Sagan om Ringen aragon!

Favoritklädsel stor tröjja, stora myysbyxor!

Favoritstad New york city

Favoritglass isglassen med syltgrejs i

Favoritfik tehuset. (Y)

Favoritsysselsättning myysa, i goda vänners sällskap!

Favoritsmycke mitt ellen-halsband!

Favoritårstid just nu, vår!

Favoritplats rätansböle

Favoritminne indien 2009, saknar!


Kommentarer
agnesssssssss

harry potter.. .och ett SNARK!?!?!? vad ÄR DET HÄR?!?!??!

2010-02-09 @ 17:47:56
URL: http://agentskipper.blogg.se/
Anonym

jaa, Harry Potter är ett ända stort snark, han är värdelös. -.- :)

2010-02-09 @ 18:53:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0