alla hjärtansdag

La tydligen inte ut dehär inlägget igår, men nu kommer de!

Helgen har varit toppengrejt! I fredags efter skolan åkte jag och johan hem till honom i Ångsta. Vi tog de lungt och åt jättegod tacos. Vi planerade att se The Ankarman på kanal 5. Men vi somnade framför datorn och missade halva filmen så då gick vi och la oss ist.
På lördagen klädde vi på oss riktigt ordentligt för att åka skoter till Svartsjöarna. Så otroligt fint ställe, ångrar att jag inte hade med mig kameran. Väl framme så blev vi väldigt fundersamma om man värkligen fick elda vart man ville på en sjö. Så vi skrev och frågade 118100, det var kö så vi fick vänta. Men tillslut kom vi fram till att man fick elda vart man ville om man hade kontroll över elden. Så vi tände våran lilla eld och började grilla kolbullar. Det finns inget bättre en än kolbullar en solig vinterdag på sjön. När vi ätit färdigt åkte vi hem och slängde oss i soffan och kollade lite på Vinterspelel och åt jordnötsringar. Då fick jag svar från 118100, Du får tända en eld så länge du har kontroll över den och lätt kan släcka elden. 118100 rekommenderar dock att du inte tänder en eld på en sjö då isen smälter och du lätt hamnar i vattnet. (Y)
Till middag åt vi klyftpotatis och någon typ av kycklinggryta som var jättegod, till efterrätt citronpaj! ♥

På söndag, alla hjärtansdag, så fick jag en present av Johan, även fast vi bestämt att vi inte skulle ge varann något. Så nu har jag förövrigt dåligt samvete för att jag inte köpt något till honom. Därför bjuder jag honom nu på pizza! :)



Kommentarer
amanda

va myyyyyysigt:D

2010-02-15 @ 21:23:44
URL: http://karlstromamanda.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0