tjejkväll

Hade tjejkväll hemma hos mig i fredags, de va jättemysigt. :) De va jag, Ida, Issa, Carro och Moa ett litet tag, hon mår inge bra den stackarn. De visade sig att hon inte ens kunde äta med oss, kändes ju bra när hon hade gjort allt slit med langos degen och sen kunde hon inte ens få avnjuta den med oss. Hela kvällen va underbar, anna kom förresten och sov hos mig sen på kvällen, de gillades. ^^
Jag borde förresten bli bodybuilder efter den här vackra bilden. (Y)




Nu ska jag duscha och försöka skriva färdigt hantverksfördjupningen. Btw, jag är sjuk lagom till jul med snorig näsa och ond hals. :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0