shiiiiit

Har haft öppet hus idag på skolan, gick bra dock gjorde vi bara behandlingar på varann men de va bra också. Fick en sminkning av sophie, vaxning av amanda och manikyr av lisa. De va nice och jag gillade sminkningen. Hade brun ögonskugga nu istället för blå som ja alltid brukar ha. Min lärare sa att jag skulle passa i en väldigt skarp tuskos färg så ska prova de nästa gång och kanske ha svart underton. Blir nog nice!
Nu har jag gjort SH papperen men har en massa kvar, fattar inte NK frågorna så får läsa de och fråga om lisbeth förstår om ja skiter i de.
Imorrn ska vi göra serat, tvål och nån lotion med Jennie och Lisbeth, de ska bli väldigt roligt eftersom jag är lite intresserad av det.

Nu ska jag försöka sova och sen ska jag prova att masa iväg mig till anna och kolla på alice i underlandet! (Y)

hejpa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0