jul

Hade en bra julafton iår, med Jenny, Martin, Manfred, Jessica, Patric, mormor, Eva, mamma och pappa. Fick mycket bra julklappar.
  • Sammanlagt 2800:-
  • spa kit
  • tvättkorg
  • duk
  • ljuslykta
  • pop-konst kuddar
  • film
  • presentkort på IKEA
  • presentkort på Indiska
  • vattenkokare
  • linne handduk
  • Bok, High Voltage av Kat Von D
  • tomte
  • påslakan set
Gillade alla mina julklappar och tackar så mycket för dem. ;)
Igår hade jag och Johan 1 år, tänk att det gått så fort. ♥
Är hemma hos honom nu och myser. Har precis lärt mig att ladda ner, de va inte så svårt som jag trodde och jag har inga skuld känslor än. ^^ Blir här över nyår också men på nyårsdagen blir de upp tidigt och hem och jobba.
Ett nyårslöfte är att jag ska ta en introduktion på gymmet. Så kan ju en tränare visa vad jag måste göra för att få den där platta magen. Blir antagligen beach 2020....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0