when tomorrow comes

Den gamla tråkiga lägenheten är nu tom och igår flyttade jag till min nya lägenhet, oerhört bra! Jag ska ta några bilder och lägga ut på bloggen, nån gång.. om jag orkar. Lägenheten blev helt annorlunda när jag fick inreda den med en lindblads touch! Och jag är överlycklig att dom bytt ut den genomskinliga toalettsitsen med fiskar och koraller på, mot en vanlig vit. :)
 
Om ett tag kanske Anna Meen kommer hit och leker med mig. Jag tycker att vi ska titta på Eva & Adam. Igår när jag såg de första avsnitten, igen, så upptäckte jag att jag har något för tandställningar, det måste ju vara det absolut sötaste som finns! Tobbe och Thomas i mitt hjärta. Sen upptäckte jag också att sångaren i bandet Lepra som spelar på "gården" är göör het! Det kanske bara är att jag börjar bli desperat men jag mår ju bra av det iaf. :)


- Nu ska jag installera ett program så att jag kan göra om videoband till dvd! tummenupp*



Kommentarer
Ida

Jag & Moa ska hälsa på dig till veckan. :)

2009-10-18 @ 12:09:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0