underbart

Idag har jag lagat mat åt min kära far som fyller något mellan 55-58, har inte en aning faktiskt.
Till förrätt gjorde jag en skagen toast som vi avnjöt med lite julmust! Varmrätten bestod av Paella som är grekiskt; saffransris med lax, räkor, tomater, oliver och paprika. Efterrätten blev en lite misslyckad hallonsufflé och till kaffet åt vi tårta och Herman, som jag är mest nöjd med. Pappa fick som vanligt likadant rakvatten av mamma som han fått de senaste 3 åren, av mormor fick han också enligt sed ett par tjocktjockar och godis.
Agnes skrev nyss och frågade vad hon kunde ge till "svärfar", jag svarade whiskey, hoppas bara att pappa gillar whiskey, men vilken man i 55-årsåldern gör inte de?

Nu funderar jag om jag ska gå och kolla på Motorsågsmassakern på tv400, dom har ju skräckvecka nu under halloween, jag älskar de! Men det är sällan jag vågar kolla på en hel skräckfilm utan att måsta sappa på barnkanalen för att återhämta mig. Jag vågade inte ens kolla på ett helt avsnitt av Buffy och vampyrerna.

Livet är en fest,

farväl!



Kommentarer
Anna, you're lover.

Ellen, Paella är spanskt. :)

2009-10-29 @ 15:54:32
URL: http://aaandies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0