orka!

Sitter i soffan hos mig med Anna, som vanligt, blogglaning. Anna försöker också få till sin webbcam så att vi kan ta kort på våra goda kokosbollar & Red-bull som resten av vår kväll kommer att bestå av.
Vi är så jävla trötta idag så det är ju inte sant! Gårkvällen/natten bestod av att jag och Anna försökte komma på ordningen av alla gamla julkalendrar. Julkalendern blir ju bara sämre och sämre för varje år och jag tycker att SVT borde skärpa sig. Jag har ju en liten idé om att alla roller ska spelas av barn, även de "vuxna rollerna". Det skulle bli perfekt.

Men nu red-bull, kokosbollar och Cirkus Möller. Farväl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0