Breaking Dawn

Jag drömmde en så underbar och läskig dröm inatt, den va så verklig. Jag drömmde om Breaking dawn, för er som inte förstår, - den sista delen av Twilight.     Allting utspelade sig på Isla Esme, ön som Edward och Bella spenderar sin smekmånad på. Förutom att Isla Esme krymmt till en liten kobbe ute i stockholms skärgård, med en liten liten lekstuga på.  Jag va ju såklart Bella och Edward va, Edward. :)  Det va skit tråkigt på den där ön, så vi simmade tillbaka till Sydamerika, men på vägen stötte vi på en massa elaka delfiner som kastade en kanot upp i luften och sen ner i vattnet rakt på mig. Så Edward dödade delfinerna och vi simmade i land. Sen vaknade jag upp i Cullens villa, så var Carlile, Jasper och Esme där. Carlile viskade med Edward att dom var tvungen att amputera min vänstra fot, så jag blev skit rädd och svimmade igen. När jag vaknade satt Edward vid min säng och stack mig med en spruta med bedövningsmedel i foten. Sen kom Carlile med en bågsåg... och då vaknade jag ur min dröm. Och min fot hade somnat. :)      <3



Jag drömmde en så underbar och läskig dröm inatt, den va så verklig. Jag drömmde om Breaking dawn, för er som inte förstår, - den sista delen av Twilight.    

Allting utspelade sig på Isla Esme, ön som Edward och Bella spenderar sin smekmånad på. Förutom att Isla Esme krymmt till en liten kobbe ute i stockholms skärgård, med en liten liten lekstuga på. 
Jag va ju såklart Bella och Edward va, Edward. :) 
Det va iaf skit tråkigt på den där ön, så vi simmade tillbaka till Sydamerika, men på vägen stötte vi på en massa elaka delfiner som kastade en kanot upp i luften och sen ner i vattnet rakt på mig. Så Edward dödade delfinerna och vi simmade i land. 
Sen vaknade jag upp i Cullens villa, så var Carlile, Jasper och Esme där. Carlile viskade med Edward att dom var tvungen att amputera min vänstra fot, så jag blev skit rädd och svimmade igen.
När jag vaknade satt Edward vid min säng och stack mig med en spruta med bedövningsmedel i foten. Sen kom Carlile med en bågsåg... och då vaknade jag ur min dröm. Och min fot hade somnat. :) 



<3


Kommentarer
fanny ahlm

fin blogg =)

2009-10-11 @ 18:48:48
URL: http://faannyahlm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0