at anna's place!

Idag vaknade man klockan 08:30, så underbart att slippa engelska och svenskan idag, därför denna underbara sovmorron. ♥
Hade datakunskap och matte idag, datakunskapen bestod av att redigera en 11 sidor lång text om Sveriges landskapsblommor. Det söög ju!
Matten blev något bättre då jag och Malin fick äta godis i en matteuppgift, hur många procent röda godisar finns kvar när jag och Malin ätit upp allting, 0%. Bara man får äta medans man jobbar så lär man sig mycket bättre! Ta åt er lärare!

Kvällen består av tacos med Anna, Isabelle och Ida. Och jag själv står för såsen, osten och löken. Grett!

Men nu borde man vara social med Anna och Christoffer-Robin. Btw, Anna tycker jag ser arg ut när jag sitter vid datan, ja du, man lär sig något nytt varje dag.

farväl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0