AnnaPanna, 00:30

Igår gick jag och Matilda ner till Rätan för att äta på Panget som för övrigt har sin sista bartömning i helgen, roligt nog så kallade Östersund ist. Jag och Matilda åt hamburgertallrik och självklart mjukglass med noisette, toppengrejt!
Klockan 17:40 tog jag 45an mot Östersund för att träffa min nya inneboende. Anna är försräckt efter skottlossningen på körfältet. Men jag måste nog hålla med henne, det är fan läskigt! Och nu sitter vi här i min lägenhet vid varsin data. Jag var tvungen att skriva till henne på msn för jag orkade inte öppna munnen, hon sitter på andra sidan av soffan. Så här skulle vårt liv se ut, två blogglanare. :)
Nu är CSI slut, ovanligt när det går halva dygnet varje dag.. Och så; Criminal minds, Anna gillar de, hon har något för töntar tydligen. Personligen är det tandställningar som gäller.  ♥


Men nu borde jag ge mig, farväl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0