uppdatering från skjuksängen..

I torsdags hade vi öppet hus på pc och runt ett så fick jag världens huvevärk och sen kom hostan. För övrigt gick dagen bra, men klockan åtta när jag kom hem så var man ganska så slut.. På fredag morgon mådde jag piss, så då ringde jag Agnes och bad om lift hem till böle. Så Jens och hon kom och hämtade mig vid Lidl runt tio. När vi va i Ångsta blev jag jätte illa mående och va tvungen att konsentrera mig på att inte kräkas resten av vägen hem. När jag äntligen kom hem så blev jag behandlad som pesten av mamma för att hon inte ville bli smittad. Men jag förstår henne, den lyckosten skulle ju åka till Thailand och 24 timmar..  och nu ligger jag här och hostar alldeles ensam.
Det som är bra när man är sjuk är att man får en ursäkt för att inte göra nånting utan bara ligga och slappa. Och en förkylning är ingenting utan barnfilmer. Jag har redan hunnit kolla på Ice Age och Herkules. Det dåliga är att man skrattar hela tiden och i och med de hostar som en galning. Nu funderar jag på om jag ska kolla på Atlantis, Shrek eller Den otroliga vandringen.

adjö


Kommentarer
Ida

Krya på dig. <3

2009-11-14 @ 14:35:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0