Midnattsvisning på G!

Det är inte långt kvar nu.. bara några timmar och sen sitter jag och Matilda där i biosalongen och svullar popcorn.. som Matilda lovat mig att vi ska göra. Det kommer bli så jävla kul! Jag har varit på helspänn hela dagen och i tisdags hade jag värsta mardrömmen. Jag drömmde att jag och Matilda gick på New Moon midnattsvisningen, och jag minns ingenting av filmen. Jag var så jävla trött att jag inte ens mindes att vi köpt biljetter. Så jag är ju lite orolig över de, men jag ska nog inte ha några problem med att minnas, jag har väntat på det alldeles för länge! ♥
Klockan tio drar jag upp till Matilda och kör lite uppvärmning inför filmen som börjar 23:59.



i love it!



Kommentarer
agnes

aaah yeees!

(är du ett troget edward-fan, eller vill du hjälpa till att möblera om hans ansikte lite, så att han blir snyggare?)

:D

2009-11-29 @ 15:58:09
URL: http://agentskipper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0