kyckling & potatisgratäng

Nu sitter jag här och har just ätit kyckling med potatisgratäng som jag värmt i micron. GOTT!

Idag simmade HV på storsjöbadet, 40 längder. Bara 12 av 32 som va där. Bra statistik lr? Det va iaf skit jobbigt, men kändes bra efteråt. Sen gick vi tillbaka på skolan och hade svenska, matte och engelska.
Den gladaste nyheten idag är iaf att jag har blivit bjuden av matilda på midnattsvisningen av new moon den 19 november klockan 23:59, ni fattar inte hur glad jag är! :D Sen ska jag se den igen måndag den 23 med Isabelle och Ida. För att hedra allt detta så får ni denna underbara bild. klicka för större





Kommentarer
Nellie.

Ja, jag läste det. :P. Lyckost!

2009-11-04 @ 19:22:35
URL: http://nixxi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0