Dan före dan..

Det är nu konstaterat att jag är sämst på att uppdatera min blogg.

Igår julpyntade jag mitt rum med glitter. Sen gjorde jag och mamma ett tvåvåningspepparkakshus. Enligt min design, bilder på det kommer väll nån gång till sommaren. Vi gjorde också måsartkulor och knäck, jag måste säga att måsartkulorna blev mycket snygga.
När vi va klara med allting så gick jag och mamma och kollade på Peter Jöbacks julshow.. jag tittade utan att klaga bara för att mamma är kär i honom, men när allting var slut så blev hon upprörd för att hon kom på att han var bög. Då fick jag också klaga. :) Satt uppe sent och tittade på Rambo men tillslut gick ja och ringde Johan ist, pratade med honom i tuusen år, och med tusen år menar jag väldigt länge och inte bokstavligen tusen år, Johan. :)

Idag har jag städat en massa och slagit in de sista paketen, men jag och mamma ska åka på skale när hon kommer hem, så att jag får köpa till Pappa och Agnes, ingen aning om vad jag ska köpa, men det löser sig. 




På tal om skalet så vill jag åka skider och va på afterski!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellenlinneabeatrice

-. Come crashing into my little world

RSS 2.0